Скільки коштує ваше добре ім’я? Засновник Індексу чистої прихильності (або індекс бренду роботодавця) eNPS Фредерік Райхельд досліджував понад 400 компаній та визначив: рівень позитивного сприйняття компанії працівниками прямо впливає на рівень її прибутку.
Цей інструмент використовують компанії Apple, Zappos, GE, Facebook, LEGO. Компанія ЯНСЕН зробила eNPS доступним для українського бізнесу.
Алгоритм простий:
- Адміністратор налаштовує оптимальну структуру звіту у системі.
- Співробітники оцінюють за 10-бальною шкалою вірність твердження: «Я порекомендую роботу в компанії своїм друзям, які шукають роботу».
- Співробітники заповнюють два відкриті поля: Що подобається?, Що не подобається?
За результатами опитування система визначає відсоток «Промоутерів», «Нейтралів» та «Критиків» роботодавця.
Процес займає 1 хвилину робочого часу персоналу, дозволяючи отримати об’ємну діагностику навіть у великих компаніях.
Індекс — різниця між відсотковим співвідношенням Промоутерів та Критіков. Наші консультанти презентують докладний звіт із висновками та рекомендаціями.
Ми радимо проходити оцінку щороку.