Скільки коштує ваше добре ім’я? Засновник Індексу чистої прихильності (або індекс бренду роботодавця) eNPS Фредерік Райхельд досліджував понад 400 компаній та визначив: рівень позитивного сприйняття компанії працівниками прямо впливає на рівень її прибутку.

Цей інструмент використовують компанії Apple, Zappos, GE, Facebook, LEGO. Компанія ЯНСЕН зробила eNPS доступним для українського бізнесу.

Алгоритм простий:

  1. Адміністратор налаштовує оптимальну структуру звіту у системі.
  2. Співробітники оцінюють за 10-бальною шкалою вірність твердження: «Я порекомендую роботу в компанії своїм друзям, які шукають роботу».
  3. Співробітники заповнюють два відкриті поля: Що подобається?, Що не подобається?

За результатами опитування система визначає відсоток «Промоутерів», «Нейтралів» та «Критиків» роботодавця.

Процес займає 1 хвилину робочого часу персоналу, дозволяючи отримати об’ємну діагностику навіть у великих компаніях.

Індекс — різниця між відсотковим співвідношенням Промоутерів та Критіков. Наші консультанти презентують докладний звіт із висновками та рекомендаціями.

Ми радимо проходити оцінку щороку.