Ми в JANSEN знаємо, наскільки для будь-якої компанії важливим є залучення співробітників. Це зацікавленість у результатах своєї роботи та досягненні стратегічних цілей, емоційний та інтелектуальний стан, який мотивує кожного виконувати його роботу якомога якісніше. Залученість безпосередньо пов’язана з успіхами компанії, успішним брендом роботодавця та фінансовими показниками.
Залучення персоналу можна виміряти, скориставшись спеціальним опитувальником Thomas International.
Тим часом побудова сильного бренду роботодавця – це стратегічний напрямок будь-якої компанії на довгостроковий період.
Що є Employer Brand? Це ціннісна пропозиція співробітнику як набір асоціацій та пропозицій, що надаються організацією в обмін на навички, здібності та досвід, які працівники віддають їй.
Ваші співробітники є послами бренду. Якщо вони не вірять у бренд, це позначиться на роботі із клієнтами. Створення сильної корпоративної культури, яка допомагає залучати співробітників та прищеплює цінності компанії, вплине на лояльність бренду. Швидко виміряти настрій співробітників допомагає інструмент eNPS – Індекс чистої прихильності або Індекс бренду роботодавця. Його результати — свідчення того, як люди віддані успіху компанії. Якщо ви не досягаєте високого рівня лояльності співробітників, це впливає на імідж компанії.
Бренд роботодавця важливий для залучення та збереження нових людей. Співробітники є найкращим джерелом залучення нових талантів, тому збереження людей, які вже працюють, і створення для них комфортної обстановки принесе плоди в майбутньому.
Про те, що роблять провідні компанії світу, щоб утримати найталановитіших співробітників і як формують свій якісний та впізнаваний Employer Brand, щороку обговорюють на міжнародній конференції World Employer Branding Day, де збираються представники світових компаній.
Компанія JANSEN є офіційним партнером Employer Brand International в Україні.
У 2019 році компанію з найкращими показниками eNPS ми нагородили поїздкою до Лісабона для участі у конференції World Employer Branding Day 2020.