Компанія Jansen Capital Management запрошує взяти участь у 3-денній програмі HR курс для початківців.
Блок 1. Підбір та адаптація персоналу
- Організація процесу підбору персоналу як бізнес-процесу.
- Розподіл ролей у процесі добору персоналу. За що відповідає HR; за що відповідає бізнес;
- Формування вимог до вакансії;
- Опис вимог до кандидата;
- Планування заходів щодо пошуку та залучення кандидатів; Визначення способу пошуку кандидатів;
- Інтерв’ю з цінностей та компетенцій;
- Правила взаємодії із кандидатами; candidate – experience навіщо він потрібний?
- Статистична звітність з рекрутингу;
- Оn-boarding персоналу. Основні етапи побудови.
Блок 2. Оцінка персоналу
- Види та інструменти оцінки персоналу;
- Assessment center: цілі, особливості, етапи, структура;
- Формування списку компетенцій щодо ЦО і типи вправ. Оціночні шкали;
- Структура кейсу та рекомендації щодо його написання. Практикум;
- Аналіз результатів та формування звітів;
- Надання зворотного зв’язку керівнику та розробка індивідуальних планів розвитку працівників;
Блок 3. Управління талантами у світі. Планування кар’єри та формування кадрового резерву
- Тренди управління талантами в Україні та у світі;
- Рівні зрілості управління талантами;
- Ключові якості та ролі HR – спеціаліста;
- Роль HR як менеджера з управління талантами;
- Визначення місії, цінностей компанії;
- Види кар’єри та кар’єрні мотиватори;
- Побудова кадрового резерву;
- Підходи до визначення потенціалу
Блок 4. Навчання та розвиток персоналу
- Визначення потреби у навчанні персоналу;
- Планування навчання та бюджетування;
- Програми навчання у компанії: зміст, структура, управління знаннями;
- Зміна ролі менеджера з навчання та розвитку, нові вимоги до професії L&D, знання та навички, необхідні для кращої адаптації до нових викликів бізнесу;
- Інструменти залучення та підвищення мотивації у навчанні;
- Оцінка ефективності навчання;
- Що таке коучинг, на відміну від інших інструментів.
- Самонавчальні організації;
- Диджиталізація навчання – як адаптуватись.
Блок 5. Винагорода та мотивація
- Філософія та стратегія управління винагородою;
- Основні параметри системи винагороди. Поняття «сукупної винагороди» та її структура;
- Основні елементи системи мотивації та принципи їх формування:
– Базова оплата;
– Бонуси;
– Довгострокова мотивація;
– Нематеріальна мотивація. - Впровадження системи винагороди та мотивації;
- Застосування систем грейдів;
- Performance management та управління бонусами; ROI
управління нематеріальними параметрами системи мотивації; - Матриця розподілу відповідальності у системі управління винагородою;
- KPI співробітника – аналіз факту реалізованих завдань.