HR КУРС ДЛЯ ПОЧАТКІВЦІВ

Компанія Jansen Capital Management запрошує взяти участь у 3-денній програмі HR курс для початківців.

 

Блок 1. Підбір та адаптація персоналу

  • Організація процесу підбору персоналу як бізнес-процесу.
  • Розподіл ролей у процесі добору персоналу. За що відповідає HR; за що відповідає бізнес;
  • Формування вимог до вакансії;
  • Опис вимог до кандидата;
  • Планування заходів щодо пошуку та залучення кандидатів; Визначення способу пошуку кандидатів;
  • Інтерв’ю з цінностей та компетенцій;
  • Правила взаємодії із кандидатами; candidate – experience навіщо він потрібний?
  • Статистична звітність з рекрутингу;
  • Оn-boarding персоналу. Основні етапи побудови.

Блок 2. Оцінка персоналу

  • Види та інструменти оцінки персоналу;
  • Assessment center: цілі, особливості, етапи, структура;
  • Формування списку компетенцій щодо ЦО і типи вправ. Оціночні шкали;
  • Структура кейсу та рекомендації щодо його написання. Практикум;
  • Аналіз результатів та формування звітів;
  • Надання зворотного зв’язку керівнику та розробка індивідуальних планів розвитку працівників;

Блок 3. Управління талантами у світі. Планування кар’єри та формування кадрового резерву

  • Тренди управління талантами в Україні та у світі;
  • Рівні зрілості управління талантами;
  • Ключові якості та ролі HR – спеціаліста;
  • Роль HR як менеджера з управління талантами;
  • Визначення місії, цінностей компанії;
  • Види кар’єри та кар’єрні мотиватори;
  • Побудова кадрового резерву;
  • Підходи до визначення потенціалу

Блок 4. Навчання та розвиток персоналу

  • Визначення потреби у навчанні персоналу;
  • Планування навчання та бюджетування;
  • Програми навчання у компанії: зміст, структура, управління знаннями;
  • Зміна ролі менеджера з навчання та розвитку, нові вимоги до професії L&D, знання та навички, необхідні для кращої адаптації до нових викликів бізнесу;
  • Інструменти залучення та підвищення мотивації у навчанні;
  • Оцінка ефективності навчання;
  • Що таке коучинг, на відміну від інших інструментів.
  • Самонавчальні організації;
  • Диджиталізація навчання – як адаптуватись.

Блок 5. Винагорода та мотивація

  • Філософія та стратегія управління винагородою;
  • Основні параметри системи винагороди. Поняття «сукупної винагороди» та її структура;
  • Основні елементи системи мотивації та принципи їх формування:
    – Базова оплата;
    – Бонуси;
    – Довгострокова мотивація;
    – Нематеріальна мотивація.
  • Впровадження системи винагороди та мотивації;
  • Застосування систем грейдів;
  • Performance management та управління бонусами; ROI
    управління нематеріальними параметрами системи мотивації;
  • Матриця розподілу відповідальності у системі управління винагородою;
  • KPI співробітника – аналіз факту реалізованих завдань.