Управління змінами

Управління змінами передбачає продуманий і структурований підхід до переміщення співробітників, команд і компанії з нинішнього неефективного стану в потрібний стан.

Успішний бізнес знає, що недостатньо прописати процес, він повинен бути представлений як кінцевий продукт життєдіяльності процесу – Key Performance Indicators, KPI, Ключові показники ефективності. Важливо також зробити його вимірним, а якість – конвертувати в кількість.

Компанія не буде розвиватися і відповідати постійно мінливому світові без грамотної організації управління змінами, яку найкраще довірити професіоналам. Ваша стратегія може бути настільки хорошою, наскільки ви хочете, але без відсутності управління змінами компанія може стати погано керованою, інновації можуть конфліктувати один з одним. Звідси затримки виконання операцій і процесів, зниження якості продукції і рівня надання послуг, аж до економічних втрат і краху компанії.

Крах стратегії і втрачені можливості можна назвати звичайним результатом інтелектуальної ліні менеджера. Адже якщо створення бізнес-стратегії – це багато в чому творчий процес, підкріплений баченням, досвідом і економічними розрахунками, то реалізація корпоративних стратегій – це розпорядок дня.
Практично в будь-якій корпорації є менеджер, який вважає розвиток KPI якщо не зайвим, то не найголовнішим, а іноді навіть просто зайве витраченим часом на обробку.

Вона може мати хороші стратегії, але без хорошої основи – зміни в організаційних структурах, корективи в процеси, розвиток нових компетенцій співробітників за стратегією – вони будуть нагадувати замки в повітрі. Оскільки, як відомо, колапс відбувається саме на рівні реалізації стратегії, відволікаючі фактори ефекту не дадуть. До них відносяться: надмірна кількість корпоративних заходів і нескінченних зустрічей, які замість натхнення і мотивації працюють над тим, щоб знешкодити співробітників.
Що ми маємо? Даремно витрачений час, зайве вивільнена енергія, крах очікувань.

Що бачать працівники? «Роздрай», неузгодженості в процесах, сумнівні перспективи.

Отже, на рівні реалізації стратегії відбувається колапс. Більшість ситуацій, пов’язаних із крахом стратегії, дуже схожі. Відмова від «виснажливої роботи» над корпоративною інфраструктурою запрограмувала ваш провал. І тоді це питання часу.

Владислав Білошапка, автор книги «Гігієна успіху», вказує на сім вірних способів, якими компанії доводиться поповнювати список справ, на підставі яких «експерти» говоритимуть про дефектність використання KPI:

* зафіксувати KPI менеджерів без попереднього опису їх поведінки, що слід заохочувати;
* не розрізняти технологічні і отримані показники, поклавши їх в єдиний довгий список;
* затвердити KPI, для досягнення якого ваші менеджери не мають достатніх важелів;
* запровадити KPI, які роблять менеджерів різних служб не зацікавленими в успіху один одного;
* не підпорядковувати поточні KPI керівників драйверам зростання прибутковості компанії в наступні періоди;
* У рішеннях про вибір орієнтирів менеджерів ігнорувати очікування своїх внутрішніх клієнтів з метою виконання обіцянок зовнішнім клієнтам;
* не приводити KPI у відповідність з коригуваннями в бізнес-моделі, завданнями множення причин успіху і усунення причин помилок.

Для того, щоб ваша корпоративна історія була успішною, перш ніж впроваджувати зміни, необхідно зрозуміти, чому вони впроваджуються, визначити цілі й обрати причетних.

Важлива чітка розробка стратегії змін і систематична комунікація, а також правильний розподіл ролей. Change Manager не може бути одночасно і Project Manager – це дві різні ролі й дві різні людини. Для закріплення результатів важливо проводити тренінги та тренування нової поведінки для всіх без винятку співробітників компанії.

Однак недостатньо працювати тільки над організаційною структурою, процесами, створенням KPI і компетенцій. Кінцевою і логічною точкою змін є автоматизація – Performance and Goals («Продуктивність і цілі»).

Ми в JANSEN кажемо клієнтам: «Якщо ваш процес не автоматизований, вважайте, що у вас немає процесу». А наша корпоративна фраза «Немає в системі – немає у природі» не менш популярна, аніж гасло «Цінніші за людей – люди».

 

Наші продукти

МОДУЛЬ «ПОСТАНОВКА ЦІЛЕЙ ТА ОЦІНКА ПРОДУКТИВНОСТІ» (PERFOMANCE & GOALS)
Модуль «Постановка цілей та оцінка ефективності» – це потужне рішення для управління ефективністю, яке допомагає узгодити діяльність співробітників зі стратегією організації, відстежувати їх ефективність та надавати постійний та всебічний зворотний зв’язок для ефективного наставництва.

Основні особливості модуля SAP SucessFactors:

  • Постановка і каскадні цілі.
  • Майстер побудови цілей, єдина бібліотека цілей (понад 500) з можливістю розширення.
  • Відстежуйте стан цілей. Запит на оновлення.
  • Настроюваний процес оцінки, сповіщення офісу та електронної пошти. Швидка оцінка в режимі реального часу будь-якого співробітника у вашій команді.
  • Подивіться рейтинг співробітників в команді. Визначення кращих співробітників і їх заохочення. Виявлення слабких співробітників і автоматичні пропозиції щодо їх розвитку.
  • Можливість планувати зустрічі з порядком денним для проблемних цілей.
  • Використання різних форм оцінки: за цілями (якісними і кількісними), за компетенціями, 360, Комплексна оцінка співробітників (калібрування компетенцій) з необхідною періодичністю.
  • Планування розвитку компетенцій для переходу на нову посаду.
  • Доступно з мобільних додатків.
  • Аналітична звітність з постановки та оцінки.